“El model superilles a Barcelona només serà viable si som flexibles”

Entrevistem Sílvia Casorrán sobre el model de superilles de Barcelona
Periodista
19/06/2017 - 14:17

El model de superilles de Barcelona vol redefinir l’espai públic i la mobilitat guanyant zones per a vianants en carrers ara ocupats pel vehicle privat. Aquest nou model organitzatiu del teixit urbà està pensat per afavorir la mobilitat sostenible, el verd i la biodiversitat, i els espais d’estada per a la ciutadania. La primera superilla en la trama de l’Eixample s’ha implementat de manera experimental -sense tots els elements- en una zona del Poblenou. Aquesta implementació no ha estat exempta de polèmica veïnal i política i ha suscitat un debat sobre les possibilitats d’estendre aquest model urbà a la resta de la ciutat. Per parlar-ne hem entrevistat la Sílvia Casorrán, tècnica de mobilitat de l’AMB i veïna de Poblenou.


Municipis: 
Etiquetes: 

Relacionats

Notícia
S'acorden les condicions de les restriccions de circulació en l’àmbit de les rondes de Barcelona en cas d’episodi de contaminació

A partir del desembre i en cas d’episodi de contaminació, els turismes més contaminants no podran circular dins la zona de baixes emissions de l’àmbit de les rondes de Barcelona.

Article
"
Notícia

Un nou carril bici connecta el passeig de la Zona Franca (des del carrer dels Motors) amb el carrer A, i es facilita així la connexió dels barris de la Marina amb el centre de Barcelona i altres municipis de l’àrea metropolitana.

Butlletí