“El model superilles a Barcelona només serà viable si som flexibles”

Entrevistem Sílvia Casorrán sobre el model de superilles de Barcelona
Periodista
19/06/2017 - 14:17

El model de superilles de Barcelona vol redefinir l’espai públic i la mobilitat guanyant zones per a vianants en carrers ara ocupats pel vehicle privat. Aquest nou model organitzatiu del teixit urbà està pensat per afavorir la mobilitat sostenible, el verd i la biodiversitat, i els espais d’estada per a la ciutadania. La primera superilla en la trama de l’Eixample s’ha implementat de manera experimental -sense tots els elements- en una zona del Poblenou. Aquesta implementació no ha estat exempta de polèmica veïnal i política i ha suscitat un debat sobre les possibilitats d’estendre aquest model urbà a la resta de la ciutat. Per parlar-ne hem entrevistat la Sílvia Casorrán, tècnica de mobilitat de l’AMB i veïna de Poblenou.


Municipis: 
Etiquetes: 

Relacionats

Acte
21/09/2017 - 19:00
Aula ambiental de la Sagrada Família
Article

Els conductors que no han rebut l'adhesiu ambiental del vehicle a casa podran adquirir-ne un en una quinzena d'oficines de Correus de la ciutat de Barcelona. Tot i que la Direcció General de Trànsit ho havia anunciat pel dia 28, finalment serà a partir del dijous 30 de novembre. Per comprar-lo caldrà dur la fitxa tècnica del vehicle, un document identificatiu i pagar cinc euros.

Notícia
S'instal·len a les rondes els primers senyals de trànsit que indica la Zona de Baixes Emissions

S'ha iniciat la primera campanya informativa conjunta per explicar l'entrada en funcionament, a partir de l'1 de desembre de 2017, de la zona de baixes emissions (ZBE) de l'àmbit Rondes de Barcelona. Els municipis implicats són Barcelona, l'Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià de Besòs, Esplugues de Llobregat i Cornellà de Llobregat.

Butlletí