Notícia

Reus adjudica el contracte per substituir 1.400 llums de vapor de mercuri per models més eficients

L’actuació municipal està subvencionada pel programa d'inversions del Pla d'Acció Municipal de la Diputació de Tarragona 2013-2016; i finançada pel programa d'ajudes IDAE per a la renovació de les instal·lacions d'enllumenat exterior municipal.

Article

S’edita el plànol Bici Reus, amb informació dels carrils i els aparcaments per a bicicletes

L’Ajuntament de Reus ha editat la guia Bici Reus que situa en un plànol els aparcaments per a bicicletes que hi ha a la via pública i als pàrquings municipals. El mapa també marca els carrils bici, els carrers de plataforma única i les vies preferents. Per últim, el desplegable incopora recomanacions de seguretat.

Notícia

S'amplia la flota de vehicles elèctrics amb dues furgonetes per a les empreses municipals

Les empreses municipals Reus Mobilitat i Serveis i REDESSA han adquirit cadascuna una furgoneta elèctrica. Els vehicles s'han rotulat amb la mateixa imatge dels vehicles que ja circulen des de 2014, amb el logo de vehicles elèctrics de Reus i l'eslògan «Jo sóc elèctric».

Notícia

Reus implanta la signatura biomètrica a les oficines d’atenció per reduir paper i agilitzar tràmits

El sistema de signatura biomètrica amb tauletes digitals permet que les instàncies i la documentació presentada per la ciutadania de manera presencial sigui per mitjans electrònics sense necessitat de certificats digitals ni mitjans electrònics especials.

Notícia

Reus inicia la campanya de foment del reciclatge “I tu, per què recicles?”

La novetat d’aquesta campanya és que l’Ajuntament de Reus destinarà els recursos que s’obtinguin de l’increment de la recollida selectiva a projectes i activitats relacionats amb la cultura (fracció de paper), l’educació (fracció d’envasos), l’aprofitament alimentari i la lluita contra la pobresa (fracció de vidre) i l’art (fracció orgànica).

Notícia

Es presenta un Estudi d’oportunitats del servei de neteja viària i recollida de residus de Reus

L’estudi d’oportunitat apunta que, en tant en cas de la internalització com de l’externalització dels serveis, hi ha marge per optimitzar la prestació del servei en quatre aspectes: major seguiment i control, un nivell de servei diferent, optimitzant els costos, i amb major transparència.