Signat el protocol perquè el Trambaix passi per la Carretera Reial de Sant Just i el carrer Laureà Miró d'Esplugues

Font: Ajuntament de Sant Just Desvern

29/05/2017 - 18:19

Sant Just Desvern va acollir la signatura del protocol que farà que el Trambaix passi per la Carretera Reial i també pel c. Laureà Miró d'Esplugues. La fitxa del pas del Trambaix per Esplugues ja estava recollida en el Pla Aquest acord permet la redacció dels documents necessaris per avaluar tècnicament i econòmicament l'ampliació de la xarxa tramviària en aquest tram, una reivindicació d'anys per part de Sant Just Desvern. D'aquesta manera, es garanteix l'execució del projecte.

El conseller de Territori i Sostenibilitat i president de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona, Josep Rull, l'alcaldessa d'Esplugues de Llobregat, Pilar Díaz, l'alcalde de Sant Joan Despí i vicepresident de Transport i Mobilitat de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Antoni Poveda i l'alcalde de Sant Just Desvern i president del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Josep Perpinyà van firmar ahir el protocol, el qual té per objecte impulsar la connexió del Trambaix entre la parada de Rambla Sant Just i la plaça Santa Magdalena d'Esplugues.

Després de més de 10 anys de l'arribada del Trambaix i de reivindicar una connexió més directa i amb un estalvi de temps considerable per a les persones usuàries, Sant Just Desvern millora la seva connexió mitjançant aquest transport ferroviari. Director d'Infraestructures (PDI) 2011-2020.


 

Etiquetes: 
Categories: 

Relacionats

Opinió

Un projecte amb aquestes dades ha de traspassar el mur en què s'ha convertit la política per part de grups municipals on, ni l'accessibilitat, ni l'eficiència, ni la sostenibilitat semblen ser suficients per desbloquejar una opció que millora la qualitat de vida de la gent de la ciutat. El valor del transport públic recau en la possibilitat de desplaçar-se de la manera més eficient i responsable amb la ciutat i el planeta.

Opinió
Per a la democratització de l’espai central de la Diagonal, menys fums, menys gasos d’efecte hivernacle, menys accidents de trànsit

Prioritzar el cotxe perquè així ho exigeix un sector de l‘Upper Diagonal és menystenir el bè comú de la majoria de ciutadans, no nomès de Barcelona sino del conjunt dels 9 municipis al que donaria servei el tramvia unificat. Desbloquejar el tramvia és governar per a les persones, generar cohesió social i territorial i reivindicar una política per a les persones i pel medi ambient.

Article

Consells per evitar situacions de risc i millorar la convivència entre la bicicleta i el TRAM.

Butlletí