Wasteinprogress: Fòrum internacional de gestió de residus municipals

dilluns, 6 febrer, 2017 - 00:00 a dimecres, 8 febrer, 2017 - 23:59
Fira de Girona
Geolocation

El primer fòrum internacional de gestió de residus municipals. Presentació de casos d’èxit de models de recollida de ciutats d’arreu del món amb resultats de reciclatge superiors al 60%.

Aparador de projectes d’innovació empresarial. Projectes que poden contribuir a l’assoliment dels objectius i dels resultats de reciclatge.

Punt de trobada professional. Presència d’empreses que poden acompanyar les administracions en el procés de millora de la gestió dels residus.

Espai de connexió entre el sector públic i el sector privat. Espai basat en el coneixement i la innovació, en l’àmbit de la gestió dels residus municipals.

PROGRAMA

INSCRIPCIONS


 

 

Municipis: 
Categories: 
Reciclatge/Residus

Relacionats

Notícia

El congrés també tractarà sobre el Sistema de Retorn de Dipòsit austríac, el ‘nudging’ irlandès i d’altres models i serveis de recollida de residus d’alta eficiència amb identificació.

Notícia

Durant les properes setmanes s’acabaran de col·locar els contenidors de vidre oberts. Ees pot tirar la resta al contenidor multifracció i s’incorpora un dia més d’obertura de l’orgànica, que també es podrà llençar els dilluns i divendres. També retiren els contenidors convencionals de La Creueta i els veïns comencen amb el sistema Porta a Porta.

Notícia



El nou sistema començarà a principis de 2026, quan arribin els nous contenidors, que s’instal·laran de forma progressiva i que seguiran obrint-se amb una targeta

Butlletí