8a edició del Mercat de Segona Mà a Caldes d'Estrac

diumenge, 23 octubre, 2016 - 09:00 a dilluns, 24 octubre, 2016 - 14:59
Geolocation

Un cop més Caldes es prepara per a una nova edició del Mercat de Segona Mà, una autèntica crida a tots aquells que aposten per una forma de consumir alternativa al llegat capitalista tot fomentant els valors del reciclatge i la cura del medi ambient.

Es celebrarà el diumenge 23 d'octubre entre les 9h i les 14ha l'esplanada de Can Muntanyà, i una de les activitats destacades de la jornada serà el taller infantil de reciclatge que té com a objectiu conscienciar als infants sobre la importància de la reutilització dels materials enfront a una despesa que degrada la natura. El taller es celebrarà a partir de les 11h fins les 13:30h.

El Mercat de Segona mà és una iniciativa de l’Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Caldes d’Estrac en col•laboració amb Sèrie B Market, que es va engegar al 2013. Els interessats en inscriure’s en el mercat poden fer-ho a través del web www.seriebmarket.com  .


 

Etiquetes: 
Municipis: 
Categories: 
Reciclatge/Residus

Relacionats

Notícia

El Mercat Municipal de Malgrat de Mar ha posat en marxa una campanya per substituir els envasos d'un sol ús, impulsada per la Regidoria de Comerç amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Notícia

L’Ajuntament de Teià s’ha adherit al projecte Apropant el mercat: competitiu, digital i sostenible, que compta amb un pressupost de dos milions d’euros del fons Next Generation de la Unió Europea i 500.000 euros de la Diputació de Barcelona per al conjunt de la demarcació.

Notícia

La majoria de les sancions estan relacionades en deixar mobles i voluminosos fora dels contenidors o llençar directament les bosses des del mateix vehicle.

Butlletí