Acció comuna a la Gran Clariana de les Glòries per a la moda sostenible

diumenge, 27 novembre, 2022 - 11:00 a 13:30
Gran Clariana, plaça de les Glòries de Barcelona

Organitzador: 
Generalitat de Catalunya, Agència de Residus de Catalunya, Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona i Xarxa de Ciutats, Soliança i Pobles cap a la Sostenibilitat
Municipis: 
Categories: 
Reciclatge/Residus

Relacionats

Notícia

La Sala de Cròniques de l’Ajuntament de Barcelona va acollir, el 25 de novembre, una jornada centrada en la reducció del plàstic d’un sol ús, en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.

Notícia

El Districte de Ciutat Vella de Barcelona impulsa 130 accions puntuals i 42 projectes per millorar l’espai públic, combatre l’incivisme i optimitzar els serveis de neteja i recollida a tots els barris. 

Notícia

Alumnat dels col·legis dels Jesuïtes de Sarrià-Sant Ignasi i Jesuïtes Sant Gervasi–Infant Jesús ha participat en neteges col·laboratives del Pla Endreça al Turó Park i voltants, i a la platja Nova Icària. Una experiència educativa que combina civisme i sostenibilitat.

Butlletí