Accions per un nou model energètic a les empreses

dimecres, 25 novembre, 2020 - 09:00 a 12:30

Accions per un nou model energètic a les empreses.

EINES DE REDUCCIÓ DE COSTOS, CONSUMS I EMISSIONS DELS SUBMINISTRAMENTS. 
CAMÍ CAP A LES COMUNITATS ENERGÈTIQUES INDUSTRIALS.
 

Descripció

Immersos en un debat de fons sobre la situació d’emergència climàtica, cada cop queden menys recursos energètics, els preus esdevindran més imprevisibles i el sector empresarial haurà d’establir uns mecanismes de control i amortiment de costos de subministraments.

La Unió Europea comença a regular un nou marc de transició energètica enfocada a la intercooperació i coordinació empresarial per promoure Comunitats Energètiques Industrials, amb la finalitat de reduir costos de subministraments energètics, l’ús energètic i les emissions de GEH i residus nuclears que deixarem a les generacions futures.


Objectius

Esquematitzar les possibles estratègies en matèria d’energia per facilitar la comprensió del desenvolupament energètic i la viabilitat econòmica per establir Comunitats Energètiques Industrials a Sant Feliu de Llobregat.


Continguts

1a. part
9.00      Inauguració jornada

Lidia Muñoz Cáceres, Alcaldessa de Sant Feliu de Llobregat
Joan Soler Moll, president d’AEPLA
9.15      Direccions regulatòries - el camí que s’escriu
Piet Holtrop, Holtrop SLP Transaction & Business Law
9.30      Autoproducció i renovables en època de crisis
Lajos DarvasAXDIS
Rafael Clusellas MacíaInnover Energy
10.00    Àgora de preguntes i reflexions

10.30     Descans esmorzar energètic

2a. part
11:00   Impacte econòmic: recolzament financer

             Mariona Coll Raich, ICAEN
11:20    Mapa d’estratègia energètica a empresa/industria
Roberto Burgos, EPI, Energia Per la Igualtat
11.35    Experiències de referència
11:40 Alejandro Pérez Arranz, Dallant  
11:50 Joan Herrera Torres, Prat de Llobregat
12:00 Josep Escarrà Vila, Sant Boi de Llobregat
12.10    Àgora de preguntes i reflexions
12.30    Cloenda jornada
Loren Rider Jiménez (regidoria de Promoció Econòmica de Sant Feliu)
Manuel Leiva Velázquez (regidoria de Medi Ambient de Sant Feliu)
Junta d’AEPLA

Destinataris:    Empreses que tenen contractada les tarifes 3.X i 6.X, i organitzacions del sector energètic o relacionat.


No t'ho pots perdre, participa-hi!

Inscripció

Data: 25 de novembre de 2020
Horari: de 9.00 a 12.45 h
Modalitat: on line

Etiquetes: 
Categories: 
Economia
Energia

Relacionats

Article

L'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat ha iniciat una auditoria integral de les instal·lacions d'enllumenat públic de la ciutat per tal d'identificar zones amb mancances en els nivells d'il·luminació i garantir espais públics més segurs i confortables. Aquesta acció s'emmarca dins dels objectius del Pla d'Actuació Municipal (PAM) 2023-27, que aposta per la modernització de les infraestructures i la sostenibilitat energètica.

Acte
29/10/2024 - 09:30
Sala de Plens del Consell Comarcal del Consell Comarcal del Baix Llobregat Parc de Torreblanca N-340, Sant Feliu de Llobregat
Acte

Butlletí