DIA MUNDIAL DELS AIGUAMOLLS

diumenge, 2 febrer, 2025 - 00:00 a 23:59



El dia 2 de febrer de 1971 es va signar a Ramsar (Iran) el tractat internacional per la conservació d’aiguamolls i zones humides. Des de l’any 1997 el dia 2 de febrer de cada any es commemora aquest tractat amb diferents activitats arreu dels països signants, i ens recorda la importància d’aquests ecosistemes que cobreixen un 4% de la superfície de la Terra i un dels més productius des del punt de vista biològic, per la biodiversitat que acullen.

#WorldWetlandsDays  #Aiguamolls #DiaAiguamolls

Més informació i materials comunicatius

 


 

Categories: 
Aigua
Biodiversitat
Parcs naturals/Paisatge

Relacionats

Notícia



Amb la plantació d’aquesta tardor, entre els mesos d’octubre i desembre, es reposen un total de 1.839 arbres a tots els districtes.

Notícia

Amb aquesta iniciativa, prop de 300 oliveres de titularitat municipal, que fins ara només havien tingut un ús ornamental, passaran a convertir-se en un recurs agroecològic i pedagògic per al municipi. La prova pilot servirà per a generar un projecte a mitjà termini per a consolidar la recuperació del patrimoni agroecològic d’Esparreguera.

Notícia

El projecte Life eCOadapt50 posa en marxa el curs en línia “Adaptació local per al canvi climàtic”, una nova iniciativa formativa que vol enfortir les capacitats de les persones, organitzacions i territoris per adaptar-se als impactes del canvi climàtic. 

Butlletí