Fira Economia Verda i Circular de Granollers

dijous, 26 maig, 2022 - 00:00 a diumenge, 29 maig, 2022 - 23:59
Parc Firal i Hotel Ciutat de Granollers



Del 26 al 29 de maig, se celebrarà aquesta fira amb una àmplia oferta d’exposicions, conferències, tallers, i mostres comercials especialitzades.

Granollers ha posat el focus en la transició verda i està treballant per afrontar amb garanties aquest repte, alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.  Projectes de simbiosi industrial, de reciclatge, d’energia verda, de mobilitat, o de promoció del sector agroalimentari de proximitat, en són uns bons exemples. L’aposta de Granollers per celebrar un esdeveniment rellevant d’economia verda i circular, pretén donar visibilitat a aquests projectes, i aportar eines útils als  sectors econòmics i a la ciutadania, per a la seva implicació. 

Els espais de la Fira:

L'EVC EXPO és una fira especialitzada oberta a tots els públics, ubicada al parc firal de Granollers, seu de la tradicional fira de l’Ascensió. 

L'EVC LAB són unes jornades tècniques adreçades a un públic professional, amb conferències, debats i creació de xarxa.


Més informació


 

Categories: 
Compra verda/Consum

Relacionats

Acte
28/05/2025 - 09:00
Hotel Ciutat de Granollers. Carrer Turo d’en Bruguet, 2, Granollers
Notícia



Amb motiu del Dia Mundial contra el Malbaratament Alimentari, que se celebra el 29 de setembre, el Consell Comarcal del Vallès Occidental posa en valor les accions que impulsa per reduir el malbaratament d’aliments a la comarca. Aquesta jornada internacional vol sensibilitzar la ciutadania sobre l’impacte ambiental, social i econòmic que suposa llençar aliments que, tot i ser perfectament comestibles, no arriben a consumir-se. 

Notícia

La iniciativa manresana ha estat reconeguda en els prestigiosos guardons Innovation in Politics Awards 2025, després de ser seleccionada entre centenars de candidatures procedents de 22 països. 

Butlletí