Som hackaton sobre mobilitat sostenible a Mataró

divendres, 10 febrer, 2017 - 00:00 a diumenge, 12 febrer, 2017 - 23:59
Geolocation

El TecnoCampus, l'Ajuntament de Mataró i la cooperativa Som Mobilitat organitzen els propers 10, 11 i 12 de febrer una hackathon centrada en l'economia col·laborativa. La iniciativa neix amb la voluntat de generar propostes innovadores en el territori que abordin reptes estratègics.

En aquest sentit, la trobada plantejarà com assolir una mobilitat sostenible amb solucions que provinguin de l'economia col·laborativa.

Una hackathon és un esdeveniment creatiu i formatiu on es reuneixen estudiants de diferents àmbits de coneixement per abordar, conjuntament i organitzats en equips multidisciplinaris, un repte plantejat per l’organització. Aquestes solucions poden ser diverses, però sempre relacionades amb la tecnologia.

Som Hackathon és el nom d'aquesta iniciativa, que reunirà estudiants del TecnoCampus, de batxillerat científic-tecnològic i de cicles formatius de grau superior. Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma, desenvolupament d’aplicacions web o administració de sistemes informàtics en xarxa són algunes de les funcions que caldran per resoldre el repte que plantejarà l'organització. Concretament, el repte serà: "Construïm alternatives de mobilitat sostenible". 

La proposta guanyadora s'endurà un premi de 3.000 €.


 

 

 

Municipis: 
Categories: 
Mobilitat

Relacionats

Notícia

Mataró Bus ha presentat els tres nous autobusos híbrids, que rebaixen l’edat mitjana de la flota i suposen millores en la sostenibilitat ambiental, l’accessibilitat i la seguretat.

Notícia

Com es mouran els tianencs i les tianenques en les pròximes dècades? Com s’ha de preparar el poble per incentivar el transport públic i per ser més amable per als vianants? Com s’ha de garantir la seguretat viària? 

Notícia

AMSA i el Museu de Mataró han organitzat una taula rodona pel Dia Mundial de l’Aigua per debatre noves formes d’aprofitament d’aquest recurs natural tant escàs

Butlletí