Font: Diputació de Barcelona
Nou canal de Twitter sobre les activitats de suport a la gestió ambiental i l'acció climàtica local de la Diputació de Barcelona.
El 7 de maig del 2020 s'han complert 40 anys de la creació dels serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, primera administració catalana i espanyola a crear un servei ambiental en una època en què la situació ambiental era molt precària, amb desprotecció del territori, abocaments incontrolats de residus o problemes severs de contaminació.
La celebració del 40è aniversari es perllongarà al llarg de tot l’any amb diverses activitats, moltes de les quals han estat reconvertides a format digital arran de l’emergència sanitària, entre les que destaquen una sèrie de càpsules informatives i diverses comunicacions als mitjans i a les xarxes socials.
La primera acció destacada ha estat la creació d'un nou perfil a Twitter: @AccioClimaDIBA, que es dedicarà a informar sobre accions de suport a la gestió ambiental i acció climàtica local, i també a explicar com des del món local i la ciutadania podem contribuir-hi.
Fa 4⃣0⃣ anys la Diputació de Barcelona va crear el Servei de Medi Ambient.
— Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona (@AccioClimaDIBA) May 7, 2020
Iniciem avui el nou canal @AccioClimaDIBA per informar-vos de l'acció de #MediAmbient i #AccióClimàtica @diba #40anys #som311 #ODSDiba pic.twitter.com/bzsf5UhiKm
Ecosistema de mitjans sobre gestió ambiental i sostenibilitat
A partir d'ara, es diferenciaran els continguts respecte a @XarxaSost, el perfil de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap la la Sostenibilitat, on es seguirà trobant informació, piulades i repiulades sobre l'acció sobre gestió ambiental local i desenvolupament sostenible que fan les 300 ciutats, pobles i ens locals membres de la nostra Xarxa arreu de Catalunya.
I també es diferencia respecte @Sosteniblecat on trobeu els continguts específics publicats al nostre portal web Sostenible.cat, la revista de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat sobre actualitat i reflexió en clau de desenvolupament sostenible.
Tot plegat un ecosistema de mitjans de comunicació amb continguts diferenciats però tots ells d'interès.