Closing the loop / Tancant el cercle

Font: Closing the Loop i ESADE Creapolis

25/09/2019 - 09:30

Closing The Loop és el primer documental de llarga durada d'abast mundial sobre l’economia circular i les estratègies residu zero. Es va presentar el passat mes de juliol a ESADE Creapolis a Sant Cugat del Vallès.

La pel·lícula és presentada pel Dr. Wayne Visser, expert en sostenibilitat global, en col·laboració amb el director guanyador del premi Telly Award Graham Ehlers Sheldon. La pel·lícula abasta tres continents i inclou comentaris d’experts mundials i centres d’excel·lència com el Fòrum Econòmic Mundial i la Universitat de Cambridge. També es detallen diversos casos innovadors d’economia circular.

El Circle Economy Club (CEC) és un soci de comunicació i promoció de Closing the Loop. Una pel·lícula de Kaleidoscope Futures Lab. i Stand Up 8 Productions.


 

Etiquetes: 

Relacionats

Article

Voluntaris de l’Escola d’Art construiran torres verticals que simularan “diagrames de barres 3D” amb els diferents tipus de residus.

Article

En el marc del programa SBD INDÚSTRIA SOSTENIBLE, que inclou serveis de consultoria, formacions, jornades empresarials i estudis d’oportunitats al territori 

Article

La Mancomunitat Penedès-Garraf continua promovent la prevenció del residu tèxtil als municipis del territori amb la campanya «Està de moda».

Butlletí