La calor en un futur

Font: AMB.cat

31/07/2023 - 08:50

El 16 % de la població metropolitana (prop de 526.000 persones) viu en zones amb una molt alta vulnerabilitat al canvi climàtic.

L’estudi La calor en un futur: índex de vulnerabilitat al canvi climàtic (IVAC), co-coordinat i finançat per l’AMB i elaborat per l’àrea de Sostenibilitat Urbana de l’Institut Metròpoli (abans IERMB), identifica les àrees del territori i els grups socials més vulnerables a aquests fenòmens. Ho fa gràcies a la creació del primer índex de vulnerabilitat al canvi climàtic (IVAC) a l’àrea metropolitana de Barcelona, que dibuixa un mapa a una escala molt precisa (secció censal).

 


 

Categories: 
Municipis: 
BarcelonèsBarcelona

Relacionats

Article

L'Agència de Salut Públic de Barcelona ha publicat l'informe "Mortalitat atribuïble a la calor a la ciutat de Barcelona 2016-2023".

Article

El procés participatiu del Pla Calor de Barcelona ja està en marxa.

Notícia

A tot Europa hi haurà 2,3 milions de morts més per temperatures extremes, si no es prenen mesures, segons un model publicar a Nature

Butlletí