Presentació de la creació de la Taula d'impuls a l'autoconsum fotovoltaic de Catalunya
Relacionats
El Mercat Municipal de Badia del Vallès disposarà d'una instal·lació fotovoltaica a la seva coberta que es va començar a col·locar ahir i que, en els moments puntuals de màxim rendiment, podrà aportar fins a la meitat del consum elèctric de l'equipament. Aquesta millora es duu a terme gràcies a la col·laboració de l'Ajuntament de Badia del Vallès i de l´Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), amb una inversió de 147.375,50 euros.
En total, s’han col·locat 324 plaques que generen el 41% de l’energia que necessita la depuradora per al seu normal funcionament i eviten l’emissió a l’atmosfera de 50,6 tones de CO₂.
Des de la Febrerada 2025 i dins la campanya “Amb l’ESS tot pot canviar” dediquem el mes de març a l’energia sostenible i compartida. Així, abordem aquest àmbit sectorial i parlem amb la coordinadora i una de les sòcies de la Comunitat Energètica de La Bordeta, perquè ens expliquin com funcionen, la seva experiència i les seves expectatives.