Suma't al repte Let's Clean Up Europe 2022

Font: Agència de Residus de Catalunya

01/03/2022 - 12:00

Entre el 6 i el 8 de maig se celebra la novena edició de la iniciativa europea Let’s Clean Up Europe! per sensibilitzar la ciutadania sobre l’abast del problema dels abocaments incontrolats i promoure canvis en els hàbits i el  comportament dels ciutadans a través de l’organització d’accions de neteja voluntària en espais naturals com ara boscos, platges, rius o rieres.

Si voleu organitzar alguna activitat i sumar-vos al repte ho podeu fer a través de la web de la campanya.

L’Agència de Residus de Catalunya (ARC) coordina totes aquestes accions, promogudes per administracions públiques, associacions (sobretot del tercer sector ambiental) centres excursionistes, escoles i instituts, empreses i ciutadans. La campanya també compta amb el suport econòmic d’Ecovidrio, la Diputació de Barcelona i la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.

Es poden consultar les accions en detall a l’agenda de la campanya.


 

Categories: 
Etiquetes: 

Relacionats

Article
Article


 L’Ultra Clean Marathon (UCM) torna amb força aquest 2025 coincidint amb el Dia Mundial de l’Aigua, un fet que reforça l’objectiu principal de la present edició: contribuir a la conservació dels ecosistemes aquàtics.
Article


 

Campanya "RECI-CLAR, ES CLAR. És massa evident per no fer-ho" - 2a edició

Butlletí