Irene Cervera: "La paraula precarietat ha ressonat amb força en l'estudi sobre els professionals de l'educació ambiental'"

Parlem amb Irene Cervera Buisán, coordinadora de l’estudi “Diagnosi inicial sobre la professionalització del sector de l’educació ambiental”
Periodista
15/03/2021 - 13:54

Parlem amb Irene Cervera Buisán, la coordinadora de l’estudi “Diagnosi inicial sobre la professionalització del sector de l’educació ambiental” presentat aquest 26 de febrer al Congrés Nacional d’Educació Ambiental. L'informe ha aconseguit recollir l’experiència de prop de 300 professionals i més de 50 contractants, a través de qüestionaris, grups de discussió i entrevistes en profundita. L’objectiu principal ha estat fer una diagnosi de la situació del sector i identificar perfils i competències per fer aquesta feina, que avui resulta fonamental en el guiatge cap a la transició a un nou model de societat. Aquest estudi de diagnosi forma part del projecte per a la professionalització del sector de l’educació ambiental, iniciat des del Servei d’Educació Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat (DTES) de la Generalitat de Catalunya.

Des del Departament de Territori i Sostenibilitat (DTES) de la Generalitat de Catalunya s'impulsa el projecte per a la professionalització del sector de l’educació ambiental, iniciat des del Servei d’Educació Ambiental, amb un primer estudi de diagnosi. 

En aquest enllaç es pot trobar més informació, així com la presentació dels resultats i documents finals.

 
Podeu accedir aquí a l'informe. I a la web www.cnea.cat a la presentació i el vídeo del congrés.

 

Categories: 

Relacionats

Article

Del 22 al 28 d'abril d'aquest 2024 se celebra a Catalunya la Setmana Sense Soroll que promou mesures i iniciatives en el marc de la prevenció de la contaminació acústica, com ara la difusió, sensibilització i l’educació ambiental, amb l’objectiu de donar visibilitat a les eines de gestió i control, així com impulsar la col·laboració entre administracions amb diferents responsabilitats i/o competències en la matèria.

Acte
20/04/2024 - 00:00
Rubí

Butlletí