Martí García: “Les reflexions que fan els infants amb els educadors milloren les nostres pràctiques de cuina i de planificació”

Sostenible.cat
14/03/2022 - 11:30

Pesa i Pensa és un projecte educatiu que pretén sensibilitzar els infants sobre els malbaratament d'aliments als menjadors escolars per recuperar-ne el valor. El gerent de l’empresa Campos Estela, Martí García, explica com va sorgir la idea d’aquest projecte i què s’està aconseguint amb la seva implementació.

 


 

Relacionats

Notícia

El Consell Comarcal del Vallès Occidental inicia el projecte Interreg Europe “Social Food Webs”, per a promoure l’aprofitament alimentari

Article

Alumnes de l’Institut Aiguaviva de Mollet del Vallès han elaborat melmelada amb les taronges del barri de Santa Rosa, en el marc d'un projecte d'aprenentatge servei ambiental.

Notícia

Canet de Mar impulsa per tercer any consecutiu la recollida de taronges amargues dels carrers

Butlletí