4rt Congrés d'Energia de Catalunya

dimarts, 14 febrer, 2017 - 00:00 a dimecres, 15 febrer, 2017 - 23:59
A la seu de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC)
Geolocation

ENERGIA, TERRITORI, MEDI  AMBIENT, QUALITAT DE VIDA, ECONOMIA LOCAL

L'Associació Congrés d'Energia de Catalunya va ser fundada el febrer de 2014 amb l'objectiu d'organitzar actes relacionats amb l'energia de Catalunya com congressos, seminaris o grups de treball, així com de publicar documents sorgits arrel d'aquestes activitats, conegudes genèricament com CoEnerCat. Cobrir aquesta funció va ser una de les propostes del projecte Enercatin.


 

Municipis: 
Categories: 
Energia

Relacionats

Notícia

La Marató per l’Emergència Climàtica 2025 edició estiu aconsegueix un estalvi del 7,5% d’emissions de gasos amb efecte d’hivernacle.

Article

El Pla presentat retallarà el 50% d’emissions el 2030, reduint en un milió de tones les emissions respecte a l’any 2017. Les inversions al Port de Barcelona relacionades amb infraestructures per a la transició energètica sumen 1.700 milions d’euros.

Article

Barcelona Energia preveu un estalvi d’emissions un 40% superior a l’any passat en l’enllumenat de Nadal de la capital catalana

Butlletí