Més escoles per l'estalvi energètic a Viladecans

20/12/2018 - 08:00

El Vilawatt, amb el seu espai d'escoles, consolidarà el projecte 50/50 d'incentius econòmics per estalviar energia, que consisteix a revertir part de l'estalvi en la factura i en reinvertir una altra en projectes per millorar l'escola.

En aquest nou curs acadèmic, ja s'han celebrat dues reunions entre els docents de les escoles que formen part del projecte. En la primera, els centres veterans (Can Palmer, El Garrofer, Enxaneta, Marta Mata, Mediterrània, Montserratina i Pau Casals) van acollir als centres que s'acaben d'incorporar (GermansAmat Targa i Miquel Martí i Pol); mentre que a la segona es va determinar el pla d'accions a desenvolupar al llarg del curs i  van quedar constituïts els equips energètics, és a dir, els equips de persones dinamitzadores i responsables d'implementar aquestes accions als centres.


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Article

Representants municipals, encapçalats per l’alcalde Manu Reyes, i de l’AMB van presentar el passat dijous 20 de febrer dues noves estacions de recàrrega per a vehicles elèctrics · Es troben al passeig Marítim i a l’aparcament del Central · L'energia prové de fonts 100% renovables.

Article

El Consell Comarcal del Baix Llobregat ha adquirit una innovadora eina digital de gestió energètica, dissenyada per donar suport a la ciutadania i a les petites i mitjanes empreses de la comarca.

Notícia

L’Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló impulsa un conjunt d’actuacions dirigides a millorar l’eficiència energètica en espais com l’escola, el pavelló i la biblioteca.

Butlletí