Font: TMB
Amb el lema ‘Ets com et mous’, se subratllen algunes de les qualitats de l’oferta de metro i autobús: arriben a tot arreu, són accessibles, sostenibles, inclusius i estan ben connectats.
Les últimes setmanes s’ha vist en diferents suports publicitaris i a les xarxes socials el lema Ets com et mous sobre un fons de color. Era un avançament de la nova campanya de TMB que s’ha posat avui en marxa per promoure el transport públic com a peça clau de la mobilitat de l’àrea metropolitana de Barcelona.
L’eix de la campanya és posar l’usuari al centre, fer-lo protagonista de la mobilitat urbana i agrair-li el compromís amb el desenvolupament d’una comunitat que entre tots contribuïm a millorar dia a dia. No és casual que es llanci poc després de completar-se la nova xarxa de bus, que ha suposat un salt endavant en la cobertura, la freqüència i la facilitat d’ús del transport públic en superfície. Altres punts forts de la mobilitat col·lectiva que es destaquen són l’accessibilitat, la protecció del medi ambient, la vocació de modernitat i les múltiples possibilitats de combinar xarxes per arribar al lloc desitjat.
Igual que les anteriors, aquesta campanya corporativa es difon a través dels suports propis de TMB, entre els quals hi ha els plafons lluminosos del metro, les carrosseries dels autobusos, MouTV, el web i les xarxes socials. En tots aquests canals s’aniran desplegant els diversos missatges, tant en format estàtic com sobretot en vídeo, com el que es pot reproduir a continuació.