Sant Andreu de la Barca promou la recollida selectiva dels residus comercials

19/02/2024 - 20:00

Dins del Pla Sant Andreu Millora, l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha iniciat una capanya específica als comerços i establiments locals amb el repartiment de més de 500 kits als comerços amb diptics informariu i un cutter per augmentar la recollida selectiva, en especial la fracció del cartró

El regidor de Comerç i Indústria, Miquel Àngel Abril, ha destacat a Ràdio Sant Andreu els objectius de la campanya i ha comentat que l’empresa que gestiona el servei contractada per l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, va detectar alguns punts més conflictius que d’altres pel que fa a residus comercials i en especial a la recollida selectiva de la fracció de cartró. Ara es vol millorar aquesta situació amb la campanya, que els comerços han rebut de forma molt positiva, segons ha recordat el regidor de Comerç i Indústria.

 


 

Categories: 

Relacionats

Acte
17/05/2025 - 16:30
Rambla Maria Casas, Gavà
Notícia

L’Ajuntament de Collbató inicia un procés participatiu per recollir les opinions de la ciutadania en relació al model de recollida de residus del municipi. Aquest procés s’emmarca en la fase prèvia a l’elaboració del nou contracte de recollida i té com a objectius avaluar el servei actual de recollida Porta a Porta, presentar i debatre les alternatives de models de recollida estudiades, recollir les preferències de la ciutadania i identificar altres aportacions i propostes de millora.

Notícia

Viladecans començarà aquest 2025 amb la implantació del nou sistema de gestió de residus, després que, les administracions estatals i europees hagin marcat uns objectius de reciclatge del 55 % per al 2025, del 60 % per al 2030 i del 65 % per al 2035. A la ciutat, només un 33 % de les deixalles se separen correctament. 

Butlletí