Calella posa en marxa el Punt d’Assessorament Energètic

27/05/2021 - 10:00

El Punt d’Assessorament Energètic vol donar respostes als dubtes de la ciutadania i poder dotar d’assessorament energètic als ciutadans que ho sol·licitin

Aquest punt s’ubica a l’Oficina Local d’Habitatge des del 7 de maig. 

El ciutadà podrà rebre serveis d’atenció presencial i de manera personalitzada sobre: atenció presencial a la persona usuària amb informació, assessorament i gestió de consums; diagnòstic de situacions de greu insuficiència energètica; control específic de factures i consums excessius; gestió i negociació amb les companyies subministradores; gestió de talls de subministraments; i sol·licitud, gestió i/o acompanyament en la tramitació del bo social.

Per tal de rebre aquest assessorament, cal que el titular dels comptadors i de la factura de consum sigui el mateix usuari que fa ús del seu consum (si el pis és llogat, els comptadors han d’estar a nom del llogater u no del propietari). També cal portar les últimes factures de consums dels quals es disposin (llum, aigua i/o gas).

L’Àrea de Política Social de l’Ajuntament, Oficina d’Habitatge i Fundació habitat solidari estan fent una tasca de detecció d’aquells usuaris que necessiten aquesta atenció; que se’ls avisarà per tal que sol·licitin cita prèvia.


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

El gas de síntesi que s’obté de la gasificació de la biomassa forestal ofereix la oportunitat de produir biocombustibles que poden substituir els combustibles fòssils, contribuint així a la descarbonització de la societat.

Acte
Notícia

El darrer Ple municipal va aprovar inicialment diversos projectes per a instal·lar plaques solars per a l’obtenció sostenible d’energia en diversos equipaments. 

Butlletí