'L'Ajuntament a un sms'. Alella fomenta la comunicació amb la ciutadania mitjançant els sms de mòbil

11/02/2005 - 00:00
L'Ajuntament d'Alella ha posat en marxa en període de proves un servei de missatgeria directa al mòbil amb l'objectiu de millorar i fer més àgil la comunicació dels veïns i veïnes amb l'ajuntament. Aquest canal, segons el consistori, facilita la bidireccionalitat de la informació, de manera que permet que l'administració comuniqui eficaçment i de manera directa aquelles qüestions que interessen el ciutadà i alhora, aquest pot donar a conèixer als responsables municipals situacions que ha percebut com a veí o veïna del poble.
El funcionament d'aquest sistema és molt senzill, ja que es tracta d'un simple enviament de SMS. Concretament, aquelles persones que vulguin donar a conèixer un fet a l'Ajuntament, podran fer-ho escrivint un missatge encapçalat per ALELLA.missatge i enviant-lo al 5464. Com a exemple d'això, algú podria escriure: ALELLA.no funciona un fanal del carrer Pau Vila. Tots aquests missatges seran processats per donar-los resposta i actuar degudament quan sigui necessari.
Rebre al mòbil tota la informació municipal Pel que fa a l'Ajuntament, aquest podrà fer arribar tot tipus d'informació general o donar a conèixer les activitats infantils, culturals, esportives i per a joves, així com avisar d'actes diversos i reunions informatives i notificar taxes i impostos. Aquesta comunicació es farà sempre amb l'autorització del ciutadà, que ha de sol·licitar expressament el servei inscrivint-se mitjançant un formulari que podrà trobar al web municipal. Amb aquesta iniciativa, segons l'ajuntament es vol millorar la fluïdesa de comunicació entre Ajuntament i veïns, a més de millorar la participació.

Relacionats

Butlletí