Sabadell inverteix per renovar l’enllumenat dels equipaments esportius

05/12/2023 - 09:30

Sabadell aposta per la millora en qualitat i eficiència energètica. Les millores s’han portat a terme al camp de futbol Arraona-Merinals, als complexos de Sant Oleguer, Gràcia i Sabadell Sud, i als pavellons del Nord, Cal Balsach, i el Pavelló Municipal d’Esports. En total, en tots aquests espais, el govern local ha realitzat una inversió de més de 600.000 euros​

També s’ha renovat l’enllumenat de l’Estadi de la Nova Creu Alta, on es va substituir el sistema d’il·luminació als espais interiors (vestidors, magatzems i sales) així com a les torres ubicades al voltant del camp de futbol, amb una inversió total de l’entorn de 345.000 euros.

Així mateix, s’està renovant la il·luminació del Complex esportiu Olímpia. Els treballs compten amb un pressupost superior als 102.000 €.

Aquestes actuacions, excepte la intervenció a la Nova Creu Alta i Arraona-Merinals, formen part de les Estratègies de Desenvolupament Urbà Sostenible Integrat (EDUSI) i estan cofinançades al 50% pels Fons Europeus de Desenvolupament Regional (FEDER).

 


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

L’Ajuntament de Sabadell i Vimusa impulsen la rehabilitació energètica del parc públic d’habitatges.
Notícia

Terrassa ha estat un dels escenaris clau per a la implementació d’una solució innovadora al sector de la construcció, que consisteix en la prefabricació i instal·lació de façanes amb funcionalitats avançades, assegurant el confort dels usuaris, alhora oferint la màxima eficiència energètica, amb uns terminis d’execució més curts i uns costos d’inversió més econòmics.

Notícia

L'aparcament municipal de Viladecavalls tindrà punts de recàrrega per a vehicles elèctrics.

Butlletí