Sant Sadurní estrenarà un cotxe elèctric compartit

Font: Ajuntament de Sant Sadurní

12/09/2018 - 19:18

L'Ajuntament de Sant Sadurní, gràcies a un acord amb l'empresa MEC Carsharing, posarà a disposició de la ciutadania un nou servei de cotxe elèctric compartit i respectuós amb el medi ambient. Es podrà reservar i pagar a través d'una aplicació mòbil.

Aquell que ho desitgi, es podrà descarregar l'aplicació mòbil, donar-se d'alta i reservar el vehicle per hores, pagant a través de la pròpia aplicació, que mostrarà l'import indicat depenent de les hores reservades. El servei inclou l'assegurança del vehicle, la neteja, la càrrega i el manteniment, a banda dels peatges de la Generalitat de Catalunya, que, al ser un vehicle elèctric són gratuïts en dies feiners no festius.

En horari de matí, el vehicle estarà a disposició dels treballadors de l'Ajuntament, mentre que, a la tarda, estarà obert a la ciutadania.

Aquest nou servei, que actualment es troba en període de proves internes, es presentarà el proper 29 de setembre coincidint amb la setmana de la mobilitat i entrarà en funcionament l'1 d'octubre.


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

Des d'aquest passat 1 de gener, el cost per carregar el vehicle elèctric als carregadors municipals de Mollet del Vallès ha disminuït significativament.

Notícia

L'aparcament municipal de Viladecavalls tindrà punts de recàrrega per a vehicles elèctrics.

Notícia
Mobilitzarà més de 1.400 M€

Amb el desenvolupament del pla es vol triplicar el ritme de penetració del vehicle elèctric a Catalunya i doblar el desplegament actual d’estacions i punts de càrrega.

Butlletí