Vallromanes i Vilanova del Vallès posen fil a l’agulla per unir els dos municipis amb un carril bici i de vianants

14/11/2019 - 07:55

Els dos governs locals han acordat signar un conveni per dur a terme conjuntament la redacció del projecte i la seva execució, que partirà de Vallromanes i finalitzarà al Pavelló de Vilanova del Vallès, passant per l’institut d’aquest municipi. La previsió dels dos consistoris és que la redacció se’n faci el 2020.

L’equip de Govern de Vallromanes i el de Vilanova del Vallès s’han reunit, el passat 8 d’octubre, a Vallromanes per tractar diferents temes que afecten els dos municipis i crear sinergies de treball en diferents àmbits per millorar la resposta a les necessitats dels seus vilatans. Entre les qüestions, s’ha abordat la creació d’un carril bici i de vianants, proposta recollida al programa de l’executiu vallromaní per al mandat 2019-2023.

Els dos governs locals han acordat signar un conveni per dur a terme conjuntament la redacció del projecte i la seva execució, que partirà de Vallromanes i finalitzarà al Pavelló de Vilanova del Vallès, passant per l’institut d’aquest municipi. La previsió dels dos consistoris és que la redacció se’n faci el 2020.


 

Categories: 

Relacionats

Article

L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha presentat el MolletBici, un mòdul d’aparcament per a bicicletes tancat, públic i gratuït amb capacitat per a 20 bicicletes situat al costat de l’estació de Renfe de Mollet – Sant Fost. L’aparcament, que estarà operatiu tots els dies de l’any i estarà vinculat als horaris de Rodalies, es tracta d’un espai tancat al qual només s’hi podrà accedir identificant-se mitjançant una APP i disposarà d’una càmera de videovigilància per garantir la seguretat. El servei és una aposta més per fomentar la intermodalitat entre la bicicleta i el tren i així facilitar i potenciar els trajectes sostenibles.

Article

La xarxa pedalable de la ciutat creixerà amb la creació de 32,6 quilòmetres més de carrils bici fins al 2023 i la millora dels existents per fer més fàcils, sostenibles i segurs els desplaçaments en bicicleta. En total, la infraestructura tindrà 272 carrils, més de 1.000 si hi sumem els carrers amb un límit de velocitat de 30 km/h i els entorns pacificats com les superilles.

Notícia

El document s’emmarca en el procés d’aprovació de les noves ordenances per regular la zona de baixes emissions i l’ús de la bicicleta.

Butlletí