Saldes, un poble de fotovoltaica

PEDRAFORCA
17/03/2025 - 18:36

Saldes instal·larà dos parcs fotovoltaics que abastiran la totalitat de l'energia que consumeix el municipi al llarg de l'any


 

 


L’equip de SOTENIBLE.CAT es desplaça fins a Saldes, un exemple de municipi que ha iniciat una revolució verda integral en l'àmbit energètic i paisatgístic. A banda de tenir un projecte de parcs fotovoltaics, que ha de generar tota l’energia que consumeix el poble, també s’ha canviat d'enllumenat per poder garantir un cel de qualitat i s'utilitzen els excedents de la llenya que es recull al Centre de Valorització de la Fusta per escalfar els equipaments municipals. 

 

Rodatge: Pere Elías


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

Els 45.500 mòduls fotovoltaics d'autoconsum que hi ha a Terrassa redueixen cada any les emissions de CO₂ en 6.900 tones.

Article

 

El Consell Comarcal del Vallès Occidental publica un Mapa interactiu del potencial fotovoltaic a les cobertes i del consum elèctric. També ha actualitzat la Guia Pràctica d’Ajuts per a la Transició Energètica per a facilitar la transició energètica al territori.

Butlletí