Estalvi energètic en centres educatius

Font: Diputació de Barcelona

25/05/2018 - 08:00

Sabeu com es consumeix i com podeu estalviar energia a l'escola? Amb aquest vídeo podreu entendre millor que s'ha de fer per no malgastar energia a l'escola i contribuir a reduir les emissions d'efecte hivernacle a l'atmosfera.

Donant continuïtat a la feina feta amb el projecte 50/50 liderat per la Diputació de Barcelona, s'ha el·laborat el vídeo Estalvi energètic en centres educatius. Amb els seu visionat els alumnes coneixeran millor com es consumeix i com es pot estalviar energia a l'escola. També veuran que poden fer per contribuir a reduir les emissions d'efecte hivernacle a l'atmosfera.

A més, per tal de copçar el nivell d'aprenentagte que han assolit els alumnes, es poden respondre per equips les preguntes que es presenten en l'activitat KAHOOT del vídeo. L'equip que encerti més preguntes en menys temps serà el guanyador!

Descarregueu-vos les instruccions Kahoot.


 

Relacionats

Article

El Consell Comarcal de la Garrotxa ha creat una web pionera per l’estalvi energètic

Article

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar.

Article


El programa MOVES III 2025 ofereix subvencions per a l’adquisició de vehicles elèctrics, híbrids endollables i de pila de combustible, així com per a la instal·lació de punts de recàrrega.

Butlletí