Energia Solar Per a Tothom

13/12/2021 - 13:04

El projecte Energia Solar per a Tothom és una solució col·lectiva que busca l’apoderament comunitari i fomentar la cohesió social, per reduir els casos de pobresa energètica. L’element innovador del projecte és el fet que les famílies en situació de vulnerabilitat participen d’una instal·lació fotovoltaica pública, donant-los accés a l’energia renovable, a través d’un sistema de facturació social. El projecte l'han dut a terme l’Agència Local de l’Energia d’Osona, el Consorci de Serveis Socials i l’Associació Ecoserveis.

Descobriu més informació sobre aquesta prova pilot: https://www.ecoserveis.net/donation/e...


 

Categories: 

Relacionats

Article

 

El Consell Comarcal del Vallès Occidental publica un Mapa interactiu del potencial fotovoltaic a les cobertes i del consum elèctric. També ha actualitzat la Guia Pràctica d’Ajuts per a la Transició Energètica per a facilitar la transició energètica al territori.

Article

El 90% del consum elèctric de la província de Barcelona es pot cobrir amb instal·lacions fotovoltaiques sobre terreny de baix impacte al territori.

Notícia

També s'han proposat mesures per reduir la burocràcia en la implantació de les energies renovables.

Butlletí