Testat amb èxit d’aprenentatge un Escape Room sobre contaminació atmosfèrica a Sabadell

06/12/2019 - 09:00

Un total de 110 alumnes de 1r Cicle d’ESO han trepitjat durant aquesta setmana les dues “Habitacions” dels Mals Fums instal·lades al Parc Central del Vallès a Sabadell, amb una valoració positiva per part de docents i alumnat.

L’activitat combina elements de caire científic, lúdic, enigmes i coneixements ambientals per tal de conscienciar sobre la rellevància de respirar un aire net. L’habitació on es posa en pràctica l’activitat es va omplint de fum a mesura que el s’esgota el temps, afegint més emoció i nervis als participants.

Al final de l’activitat, es demana al grup participant que reflexioni, aporti i apliquin propostes de millora al seu entorn que ajudin a millorar  la qualitat de l’aire.

Els objectius de l’activitat són l’adquisició de coneixements sobre la qualitat de l'aire d'una forma lúdica; interrelacionar l'urbanisme amb la mobilitat, qualitat ambiental i la salut; i, finalment, valorar la rellevància de les decisions personals en el funcionament d'una ciutat.

Aquesta acció és una iniciativa de l’Ajuntament de Sabadell, portada a terme per Siboc Projectes Ambientals, i forma part del conjunt d’activitats de l’àmbit de desenvolupament sostenible del programa Ciutat i Escola.


 

Municipis: 
Vallès OccidentalSabadell

Relacionats

Acte
16/10/2025 - 09:00
Fira de Sabadell, Sabadell
Article

S’organitzen dues sessions participatives per definir el full de ruta per a un aire més net.

Article

Alumnes de primària de cinc escoles de Sabadell participen en el projecte pilot Sortim a la Natura amb l'objectiu que els estudiants assoleixin un aprenentatge integral en contacte amb el medi natural.

Butlletí