Centre d¿estudis d¿informació ambiental (CEIA)

21/06/2002 - 00:00

El CEIA (Centre d'Estudis d'Informació Ambiental) és una iniciativa gestionada des de l'Institut Català de Tecnologia (que és una fundació privada sense ànim de lucre), dedicada a la formació i aprenentatge continu dels comunicadors ambientals i a la creació de recursos de coneixement i documentació per a facilitar la presa de decisions en el marc d'un desenvolupament més sostenible. No és gens estrany, doncs, que TerraBit, la seva plana web, sigui un instrument clar i pràctic, i puntualment actualitzat, molt recomanable per a totes les persones interessades en els temes ambientals, no només comunicadors. En la plana, s'hi pot consultar el butlletí, subscriure's a alguna de les llistes del Centre i consultar recursos diversos, entre els quals destaca el buscador Robot Verd. Es pot consultar en tres idiomes, català, castellà i anglès.

Relacionats

Article
Gerald Durrell

Convertida ja en un clàssic universal,  La meva família i altres animals narra les peripècies d'una família insòlita, desbaratada i molt poc convencional que decideix abandonar la grisa i plujosa Anglaterra per instal·lar-se a l'assolellada i paradisíaca illa grega de Corfú.

Article
Jordi Ballart

«Vuit graus és la temperatura de l’aigua més freda en què he nedat mai. No és cap proesa, si considerem que hi ha persones que neden en aigües polars a gairebé zero graus. A còpia d’anar gairebé cada cap de setmana de desembre a març a fer un bany a la platja, el meu cos s’ha anat adaptant a les temperatures marines d’hivern. Per què ho faig? Aquesta és la pregunta que intenta respondre aquest llibre».

Article
Jaume Terradas

De l’ofensiva contra la natura a un canvi de vida global

Butlletí