Documental GAIA la Gran Mare

Realitzat pel Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, sobre l'origen, l'evolució i el futur de la Terra
18/03/2016 - 10:44

 

S'ha estrenat oficialment el documental: GAIA la Gran Mare, realitzat pel Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya. Té una durada de 48' i tracta sobre l'origen, l'evolució i el futur de la Terra, amb èmfasi en els conceptes geològics i el paper de la vida i dels humans. Els fets i les idees es mostren mitjançant il·lustracions i animacions així com filmacions realitzades en llocs com museus i paisatges rellevants. També s'hi exposen les amenaces a la sostenibilitat del planeta.


 

Categories: 

Relacionats

Article
Convocatòria de candidatures obertes

L'objectiu del Premi és reconèixer una trajectòria científica o un descobriment en el camp de les ciències ecològiques que hagi contribuït al progrés significatiu del coneixement o el pensament científic, o al desenvolupament d'instruments teòrics per a la bona gestió dels recursos naturals, del territori o del mar.

Article
Recomanació per Sant Jordi 2024

Contra la sostenibilitat és el darrer llibre publicat per Andreu Escrivà​

Article

 

El Consell Comarcal del Vallès Occidental publica un Mapa interactiu del potencial fotovoltaic a les cobertes i del consum elèctric. També ha actualitzat la Guia Pràctica d’Ajuts per a la Transició Energètica per a facilitar la transició energètica al territori.

Butlletí