El Delta del Llobregat, un espai natural pel Dia Mundial dels Ocells

10/10/2016 - 09:37

Al Delta del Llobregat s'hi observen més de 350 espècies d'ocells diferents. Les pinedes, les platges naturals i els aiguamolls d'aquest paratge són uns hàbitats idonis per a les aus.

El Dia Mundial dels Ocells és un bon moment per reclamar la preservació i recuperació d'aquest ecosistema.

El Dia Mundial dels Ocells és una efemèride que es celebra a molts països del món, reivindicant el paper de les aus en els diferents ecosistemes i la necessitat de protegir-les. En el cas del delta del Llobregat, no sols ens serveix per a difondre els valors de les aus, sinó també per a donar a conèixer la gran varietat d’espècies que es poden observar als diferents ecosistemes del delta.

Imatge de complement  

El Consorci del Delat de Llobregat ofereix un servei de guiatge ornitològic especialitzat destinat a birdwatchers, que es centra en l'observació de les espècies d'ocells més significatives del Delta del Llobregat i difícils de veure en altres països europeus. L'horari i punts d'interès és flexible i es consensua prèviament amb el client. 

Imatge de complement


 

Categories: 
Municipis: 
Baix Llobregat
Etiquetes: 

Relacionats

Article

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar.

Article

Onze centres educatius de Sant Feliu (7 escoles de primària i 4 escoles bressol) disposaran de refugis bioclimàtics a les seves instal·lacions.

Notícia

El Parc del Riu Anoia ha acollit aquest diumenge la primera edició del ‘SomRius’, una jornada organitzada per l’Ajuntament de Martorell per apropar la ciutadania al nou espai fluvial i donar a conèixer la seva riquesa natural. 

Butlletí