Elena Oliver (Eyes Granollers): “Crec que hi ha voluntat política d’escoltar la veu dels joves des de l’Ajuntament de Granollers”

Periodista especialitzada en medi ambient
13/07/2021 - 16:43

EYES Granollers és un projecte impulsat per Ecoserveis i l’Ajuntament de Granollers a través del programa Erasmus + que es va desenvolupar des del gener del 2019 al gener del 2021. El programa volia mobilitzar i capacitar els joves perquè poguessin contribuir en la millora dels plans locals i involucrar-los en la lluita contra el canvi climàtic. Parlem amb l’Elena Oliver, participant d’Eyes Granollers, sobre els aprenentatges del projecte.


 

Relacionats

Entrevista
Toni Arrizabalaga, director del Museu de Ciències Naturals de Granollers

Toni Arrizabalaga repassa la seva trajectòria al Museu de Ciències Naturals de Granollers i reflexiona sobre el futur de la recerca i la conservació.

Article

La Xarxa Barcelona + Sostenible ja suma més d’un miler d’organitzacions i persones membres, que s’hi han adherit a través de la signatura del Compromís Ciutadà per una Barcelona + Sostenible 2024-2034, el nou marc de referència aprovat la primavera passada.

Butlletí