Badia del Vallès posa en marxa un taller de manipulació de residus a la deixalleria municipal

L'objectiu és facilitar un lloc adient per poder allargar la vida dels objectes
Font: Aj. Badia del Vallès
25/01/2010 - 00:00

A partir de l'1 de febrer es posa en marxa el Taller de Manipulació de Residus a la deixalleria municipal de Badia del Vallès, oferint dos serveis. D'una banda, el taller de reparacions, on es posarà a l'abast de tots els veïns les eines necessàries per tal de manipular els residus, i de l'altre, el tauló d'intercanvis, on es podrà anunciar el que es dona, el que es busca i el que es canvia.

Segons informa el consistori, l'ajuntament, amb l'objectiu de potenciar l'ús de la deixalleria municipal apropant-la als ciutadans, va demanar ajut a l'Agència de Residus de Catalunya per tal de construir-hi un taller de manipulació de residus per a la seva reparació i reutilització, per part dels ciutadans interessats. L'objectiu és facilitar un lloc adient per poder allargar la vida de molts objectes dels quals ens desfem i que encara poden ser útils, i reconduir l'hàbit d'usar i llençar.

Relacionats

Article

El Mercat Municipal de Badia del Vallès disposarà d'una instal·lació fotovoltaica a la seva coberta que es va començar a col·locar ahir i que, en els moments puntuals de màxim rendiment, podrà aportar fins a la meitat del consum elèctric de l'equipament. Aquesta millora es duu a terme gràcies a la col·laboració de l'Ajuntament de Badia del Vallès i de l´Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), amb una inversió de 147.375,50 euros.

Notícia

La xarxa de l'AMB disposa de 70 electrolineres i ja ha arribat a 33 municipis

Article

L’Observatori de l’Aigua de Terrassa, OAT, l’òrgan de participació ciutadana vinculada al servei d’abastament municipal, celebra el cinquè aniversari de la seva creació.

Butlletí