Font: TMB
TMB llança, justament coincidint amb la presentació dels nous autobusos elèctrics, la campanya de comunicacióde la nova marca EcoBus, que donarà una imatge nova i substituirà la marca TMB Sostenible. L'acció comunicativa per donar a conèixer aquesta nova identificació als vehicles ambientalment avançats compta amb una pàgina monogràfica al web de TMB, bàner, vídeos, missatges a les xarxes socials, cartells i anuncis als mitjans.
Amb el cel en diferents tonalitats com a destacat protagonista, el lema principal de la campanya és “Els busos que pensen en el planeta”. Els missatges destaquen el full de ruta de l’adopció d’energies verdes, amb el 100% d’incorporacions a la flota de vehicles nets i el 62% d’emissió zero en el període 2021-2024 o l’adopció de la pila d’hidrogen d’emissió zero, amb la contractació de vuit unitats estàndard i l’adjudicació del subministrament d’hidrogen verd mitjançant la que serà primera planta per a ús públic a Espanya.
La nova marca i imatge EcoBus vol posar en valor la clara aposta de TMB per la descarbonització dels seus autobusos, en una continua compra ecològica de material mòbil i electrificació progressiva per ambientalitzar i modernitzar el servei d’autobusos de Barcelona i posicionar la ciutat a l’avantguarda d’Europa els baixos nivells d’emissions de gasos i partícules nocives al medi ambient.