Calotriton arnoldi: un amfibi endèmic del Montseny

Font: Life Tritó Montseny

07/07/2020 - 09:15

Primer documental, d'una sèrie de vuit càpsules de cinc minuts de durada cadascuna que aprofundeixen en les particularitats d’aquesta espècie tan enigmàtica, Calotriton arnoldi, que només habita al Montseny i que està considerat l’amfibi més amenaçat de l’Europa occidental. S’hi reflecteixen, entre d’altres aspectes, el funcionament dels centres de cria, l’alliberament d’exemplars, la recerca, les actuacions per millorar l’hàbitat, la problemàtica de les malalties infecciones en amfibis o les accions d’educació ambiental.

Guió i direcció: Gemma Pascual Fabrelles i Narcís Vicens Perpinyà Producció: Diputació de Barcelona, Diputació de Girona, Forestal Catalana, Generalitat de Catalunya i Zoo Barcelona. Data: 25/06/2020


 

Categories: 

Relacionats

Article

La guia està adreçada a usuaris, aficionats i professionals, càrrecs polítics i tècnics/ques municipals.

Article


 

El TERMCAT va presentar el 5 de novembre, el Diccionari dels mamífers del món i el Portal Vida en un acte que es va dur a terme al Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Article

Descobreix la biodiversitat del Besòs amb la nova col·lecció d'il·lustracions que es pot veure a la llera del riu

Butlletí