L'Ànima d'Estrella Damm

11/06/2019 - 13:19

Estrella Damm se suma a les iniciatives per combatre la contaminació marina i comença la campanya d'estiu demanant un canvi en la forma de viure per salvar la Mediterrània.

Als últims mesos estem veient com s’intensifica la presa de consciència de les diferents pressions ambientals a les que està sotmesa la Terra.  Hom té la sensació que s’ha traspassat una frontera invisible, un límit clar que està sumant veus que comencen a demanar accions contundents. La contaminació marina és potser un dels temes que està sumant més indignació.

Estrella Damm, ha volgut sumar-hi, i amb un bon cop d’efecte ha iniciat la seva campanya promocional d’estiu amb el vídeo ‘Ànima’ que mostra la fragilitat de la vida i la importància de preservar allò que la fa possible. Com diu el vídeo: Hi ha d’haver una altra manera de viure!  

Aquest vídeo està protagonitzat per Claire Friesen, actriu i ballarina, amb música de Joan Dausà i veu de la cantant barcelonina Maria Rodés.

La campanya es divideix en diferents actes i es basa en la sostenibilitat de la mar Mediterrània, en el manteniment del medi ambient i en preservar la natura. És per això que Estrella Damm enllaça el vídeo a la seva pàgina web dedicada exclusivament a la campanya de sostenibilitat que incentiven des dels seus productes, l'empresa i altres campanyes de preservació del medi ambient. 

Cal destacar que l'empresa fa anys que només fa servir energia verda per a produir la seva cervesa i ara ha anunciat que eliminarà les anelles de plàstic dels seus llaunes per tractar d'ajudar a posar fre a la contaminació.


Relacionats

Article
Article

Pactes verds en temps de pandèmies s’ha redactat i actualitzat en aquest context complex, inquietant, incert i, per a algunes persones, dramàtic. La seva intenció neix de la certesa que, tot i viure en un moment d’intersecció d’emergències (sanitària, climàtica, ambiental, feminista, etc.) i de restriccions de tot tipus (confinaments totals, parcials, perimetrals, tancaments sectorials, tocs de queda, etc.), cal no ser meres espectadores del futur que ha de venir. Aquesta publicació de l'Observatori del Deute per la Globalització, escrita per Alfons Pérez, és una crítica al GreenNewDeal i vol crear consciència crítica de cara als reptes globals del segle XXI. Es pot aconseguir de manera gratuita a la web de l'ODG.

Article

La campanya vol sensibilitzar la ciutadania sobre el paper clau del transport públic en la mobilitat del futur, així com posar de relleu que no podem tornar enrere amb una mobilitat de fums i soroll que perjudiqui la nostra salut. També recorda el servei que ofereix la xarxa de transport públic de l’àrea metropolitana i els esforços realitzats per continuar oferint servei i incrementant l’oferta.

Butlletí