Mobilitat i COVID-19: Com hem de redissenyar el transport per a un nou futur?

Font: ISGlobal

24/09/2020 - 14:30

Aquest document forma part d'una sèrie de notes de debat que aborden preguntes fonamentals sobre la COVID-19 i les estratègies de resposta. Els treballs han estat elaborats sobre la base de la millor informació científica disponible i poden ser actualitzats a mesura que aquesta evolucioni.

Escrit per Carolyn Daher, Manel Ferri, Guillem Vich, Maria Foraster, Sarah Koch, Glòria Carrasco, Sasha Khomenko, Sergio Baraibar, Laura Hidalgo i Mark Nieuwenhuijsen, en nom de la Iniciativa de Planificació Urbana, Medi Ambient i Salut d'ISGlobal, el document aborda com hauria de canviar el model de mobilitat urbana durant i després de la pandèmia de COVID-19 per exercir un impacte significatiu sobre la salut.


 

Categories: 

Relacionats

Article
El 75% de la població catalana pot viure en ciutats dels 15 minuts.

Exemples de mapes digital per trobar ciutats de 15 minuts. 

Article

Implementar eixos verds en tota la ciutat de Barcelona podria reduir un 13% el consum anual d'antidepressius i les visites a professionals de la salut mental.

Article
Guia per a promoure el binomi salut i natura en la infància, adolescència i joventut

Aquesta guia és un producte elaborat en el marc de la Taula Salut i Natura d’Infància, Adolescència i Joventut, per la Societat Catalana d’Educació Ambiental i la col·laboració de Xarxa per a la Conservació de la Natura, amb el suport del Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica. 

Butlletí