El món local davant la transició ecològica: Reptes i oportunitats de l’European Green Deal
Relacionats
Aigües de Barcelona i ATL han iniciat dues actuacions de gran abast a Santa Coloma de Gramenet per assegurar l’aprofitament de l’aigua del riu per a futurs usos ciutadans. La finalització del carril bici, Bicivia 8, i les obres de la segona fase del Refugi de Biodiversitat donaran una nova embranzida a la llera colomenca.
El nou Compromís Ciutadà per una Barcelona + Sostenible 2024-2034 s’ha desenvolupat amb un ampli procés participatiu amb prop d’un miler d’entitats, organitzacions i persones que ha constat d’una fase prèvia, entre els anys 2022 i 2023, fins a la concreció del nou document.
Les fonts més emblemàtiques de Salou, que constitueixen un dels atractius de l’oferta turística del municipi, entren en funcionament aquest cap de setmana. Tot i que Salou forma part de la Confederació Hidrogràfica de l’Ebre (CHE), la qual no està afectada per les restriccions hídriques decretades per la Generalitat, l’Ajuntament de Salou ha optat per omplir gradualment les seves fonts públiques.