Arrenca el projecte ‘Jardins de Papallones’

01/05/2024 - 11:00

Ciència ciutadana pel bé dels insectes

La població de papallones ha disminuït de manera preocupant en els darrers anys. Des del CBMS, el pla de seguiment de papallones de Catalunya amb seu a Granollers ja fa 30 anys que investiguen les causes d’aquest descens i en fan seguiment. Ara, però, han impulsat el projecte ‘Jardins de papallones’, una iniciativa perquè tothom pugui contribuir a millorar la situació d’aquests insectes.

 


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

La Regidoria de Sostenibilitat ha posat el nou projecte de ciència ciutadana per fer un seguiment de les poblacions de papallones diürnes i així poder a avaluar i entendre la biodiversitat urbana.

Notícia

Un projecte de la URV demostra que aquests espais són una eina útil per formar futurs mestres en educació ambiental i sensibilitzar sobre la pèrdua de biodiversitat urbana.

Notícia

Un total de 98 exemplars joves i 254 larves han sigut introduïts en torrents del massís del Montseny per tal de contribuir a la supervivència a llarg termini d’aquest amfibi endèmic en perill crític d’extinció. 

Butlletí