Viladecans prepara la segona fase de la campanya 'A comprar vine amb bossa'

Els establiments adherits obsequiaran als clients amb bosses de cotó reutilitzables
Font: Aj. Viladecans
09/09/2009 - 00:00

L'àrea de Medi Ambient i Ciutat  Sostenible de l'ajuntament de Viladecans, amb col·laboració amb la xarxa de comerços respectuosos amb el medi ambient, prepara l'inici de la segona fase de la campanya "A comprar vine amb bossa", l'objectiu de la qual es reduir el consum de bosses de plàstic d'un sol ús.

Segons informen des del consistori, la primera fase de la campanya va comptar amb la col·laboració de 33 forns de pa de la localitat. Durant la campanya, els establiments van obsequiar els clients amb bosses de cotó i vals de bescanvi per productes de pastisseria. 

Per aquesta segona fase, que  durarà de la 23 de setembre al 28 de d'octubre, s'ampliarà la xarxa a comerços de diferents tipus (alimentació, drogueria, floristeries, informàtica, ferreteries, farmàcies i herboristeries).   

Els establiments adherits obsequiaran als seus clients amb una bossa de roba, i cada vegada que aquests hi tornin a comprar amb la bossa de roba se'ls entregarà un val per participar en el sorteig de bosses, cabassos i carretons elaborats amb material reutilitzat.

AdjuntMida
Image icon bossa_viladecans.jpg17.75 KB

Relacionats

Notícia

Les abelles no solen viatjar més enllà d’un quilòmetre, però a Viladecans n’hi ha algunes que fins i tot canvien de província. Això és possible gràcies a una iniciativa educativa i ecològica que l'Ajuntament  va començar l'any 2023 amb l'Escola Miquel Martí i Pol, i a la qual aquest curs s’ha incorporat l'Àngela Roca.  

Article

El pla Escoles #JoAprofito guia les escoles Montserratina i Marta Mata de Viladecans a aprofitar més del 90% del menjar en el servei del migdia.

Butlletí